Informácie o pracovnej ponuke
Ak Ťa baví práca v oblasti zákazníckeho servisu, nákupu alebo administratívy a okrem toho ovládaš nemecký jazyk, tak si vhodný kandidát!
Tvojou náplňou práce bude:
- Podľa pridelenej agendy, prijímanie emailových a telefonických požiadaviek od našich interných zákazníkov a dodávateľov v nemeckom jazyku
- Spracovávanie objednávok v systéme SAP
- Kontrola a aktualizácia dát o dodávateľoch, cenníkoch a zmluvách
- Poskytnutie podpory internému zákazníkovi a dodávateľovi
- Včasné a presné spracovanie požiadaviek zákazníka v programe SAP
- Práca v ďalších programoch a aplikáciách používaných na oddelení
- Analýza dát a tvorba reportov
- Interná komunikácia a spolupráca v rámci tímov
- Účasť na interných školeniach a kurzoch
Požiadavky na zamestnanca
- Vzdelanie alebo prax v oblasti prekladateľstva, tlmočníctva, administratívy, účtovníctva, ekonomiky, manažmentu, nákupu či logistiky
- Pokročilá znalosť nemeckého jazyka (min.B2) je podmienkou
- Pokročilá znalosť anglického jazyka (min.B2) je podmienkou
- Znalosť MS Office
- Znalosť SAP výhodou
- Schopnosť učiť sa nové veci a adaptabilita
- Prozákaznícka orientácia
- Komunikačné zručnosti
Jazykové požiadavky
nemecky - B1/B2,anglicky - B1/B2